Home » Hungado fiel di Lotto 5 y famia a gana 1.1 miyon florin

Hungado fiel di Lotto 5 y famia a gana 1.1 miyon florin

by sxm
0 comment 72 views

ORANJESTAD, Aruba: Diasabra 15 di juli ultimo, Andres F. a hunga y a gana e suma miyonario di 1.1 miyon florin, di Lotto 5. E la cumpra diferente combinacion di numbernan loco, y e number cu e la gana cune, ta e mes a hinka den otro, riba un ticket separa. Famia compelto tawata hunto y den sintonia di e sorteo di Lotto diasabra, ora Andres a bira un miyonario. Andres ta bin di un famia di 12 ruman, y e la laga sa cu e ta parti e premio cu henter su famia y cu tambe e lo traha su propio cas, ya cu esaki e no tin ainda di su mes.

 

Super contento, y cu yen di ambiente positivo, famia henter a pasa Oficina di Lotto busca e check. E ticket ganado a wordo cumpra na Quick Luck Lottery, na Boegoeroei, y numbernan ganado tawata: 07-09-12-23-32 Joker: 33 y Letter: E.  

 

Lotto, e loteria di Aruba tin diferente wega; Catochi, Big 4, Zodiac, Wega di Number Korsou di Lotto, Lotto di Dia, Lotto 5, Mini Mega cu su Mega Plus y e diferente weganan di Raspa y Gana. Cumprando Lotto bo ta contribui na deporte riba nos isla. Meta di e fundacion ta pa organisa loteria, cambia bida di su hungadonan y na mes momento inverti den deporte local pa medio di donacionnan na e comision di subsidio.

You may also like

Our Company

Aruba Native News & Trends. Here to bring you the latest news and trends from our happy island.

Newsletter

Subscribe my Newsletter for more news. Let's stay updated!

Laest News

Copyright @2023 – Aruba Native All Right Reserved. Powered by 139 Design Studio