Home » Aruba Bank ta felicita St. Paulus School cu un Marcha Cultural sumamento creativo

Aruba Bank ta felicita St. Paulus School cu un Marcha Cultural sumamento creativo

by Admin
0 comment 85 views

Oranjestad – 16 di maart 2023 – En conexion cu celebracion di Himno y Bandera, St. Paulus School a organisa su Marcha Cultural despues di tres aña.


E marcha cultural ta pa presenta e conocemento di locual e alumnonan a haya den klas durante 6 siman di les di “Wereldorientatie” (orientacion di mundo) riba e tema di Aruba.


Durante e parada, na un manera creativo y educativo, e team completo di St. Paulus School ta inculca e sentido patriotico den nan alumnonan door di haci uzo di diferente tecnica y materialnan pa presenta diferente obranan di arte den e marcha cultural y baile riba musica tipico di nos isla.

 

E marcha a tuma lugar diahuebs mainta 16 di maart, saliendo di St. Paulus School y a conta cu participacion tambe di alumnonan di Colegio Santa Teresita, Rayo di Solo Kleuterschool y Scol Caiquetios. Alabes representantenan di mercadeo di Aruba Bank a brinda e publico cu a bin presencia e marcha un dushi treat local.

 

Aruba Bank ta contento di por a duna un man pa realisa e Marcha Cultural  y aporta na e desaroyo cultural di nos muchanan.
Pabien na e team completo di St. Paulus School pa organisa un tremendo marcha cultural!

You may also like

Our Company

Aruba Native News & Trends. Here to bring you the latest news and trends from our happy island.

Newsletter

Subscribe my Newsletter for more news. Let's stay updated!

Laest News

Copyright @2023 – Aruba Native All Right Reserved. Powered by 139 Design Studio